[Pardus-kullanicilari] LG R400 wireless sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Ara 2007 Cmt 20:12:45 EET

On Fri, 30 Nov 2007 17:25:27 +0000
Ahmet Yetis <yettish at msn.com> wrote:

> LG R400 laptopta wireless sorunu + web cam sorunu yaşıyorum. bu iki
> aygıtı tanımıyor. pardusta yeni olduğum için işin içinden çıkamıyorum

 /usr/sbin/lsusb
 /usr/sbin/lspci
 /usr/sbin/lspci -n
 /sbin/lsmod

 komutlarının çıktılarını iletirseniz aygıtlarınızın marka modelini ve
ilgili sürücülerin yüklenip yüklenmediğini öğrenebiliriz. Bu çıktıları
listeye iletir misiniz ?

 Bir komutun çıktısını almak için programlar -> sistem > konsole
programını çalıştırın ve

 komut > dosya

 şeklinde çalıştırıp çıktının "dosya" isimli dosyaya yazılmasını
sağlayın. Oluşacak dosyanın adını kendiniz seçebilirsiniz. Oluşan
dosyaları eklenti olarak e-posta nıza ekleyip iletebilirsiniz.