[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 23, Konu 3

ramazan rakbas03 at gmail.com
1 Ara 2007 Cmt 18:57:10 EET

Saturday 01 December 2007 Tarihinde 18:44:04 yazmıştı:
> Message: 3
> Date: Sat, 1 Dec 2007 17:10:51 +0200 (EET)
> From: " sacit uğur özsan " <sacitugurozsan at mynet.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] tarayıcı kurulumu
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
>
> dün akşam sadece windows 98 için olan bir tarayıcı için xp sürücüsü arayıp
> durdum ama hep tarayıcının 98 ile çalıştırılması gerektiğini gördüm. Biraz
> önce de dedim pardusta tarayıcı nasıl kurulur bir deneyeyim dedim pardusta
> bu elimdeki tarayıcıyı çalıştarıbilir miyim derken 1 dk gibi kısa bir
> [...]

arkadşlar, ben mustek bearpaw 2400 CU Plus tarayıcıyı tanıtamadım.
Siz kolay olduğunu söylüyorsunuz. kookada tarayıcı gözüküyor.konsoldan ise
şöyle bir çıktı alıyorum.
ramazan at pardus ~ $ su
Parola:
pardus ramazan # scanimage -l
[gt68xx] Couldn't open firmware file (`/usr/share/sane/gt68xx/PS2Dfw.usb'): No
such file or directory
scanimage: open of device gt68xx:libusb:004:002 failed: Invalid argument
pardus ramazan #
Tarayıcıyı nasıl tanıtabilirim