[Pardus-kullanicilari] sistemin kapanmamasının sebebini buldum

volkan volkana34 at gmail.com
1 Ara 2007 Cmt 16:56:51 EET

İyi akşamlar ,

Bir kaç aydır sistemin kapanma sorunu vardı.Format atıp yeni kurulum yapsam da
(farklı cd ler ile ) arasıra kapanmıyordu. Aygıtlar bağlanıyor deyip 3
sn.içinde kapanması gerektiği ekranda takılıp kalıyor.Sebebini buldum,çözümü
bulamadım .
vlc player , mplayer ı ve kaffeine çalıştırdığımda pc kapanmıyor.Kubuntu ve
mandriva da bu sorun oluşmuyor.

kaffeine de sistem çubuğuna yerleşme özelliğini iptal ederek düzelttim.
Şuan vlc player ı ve mplayer kullanmamaya çalışıyorum.

Bu sorunu nasıl düzeltebilirim?

Saygılarımla ,