[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 kuaramıyorum (kernel noapic hatası)

Dr.Tayfun Sahiner tayfunsahiner at gmail.com
1 Ara 2007 Cmt 11:38:41 EET

pardus 2007.3 kurmaya çalışıyorum. türkçeyi ve standart kurulumu seçtikten
sonra "kernel panic" falan şeklinde bir hata alıyorum. "noapic" yazın gibi
birşeyler yazıyor.minimum ayarları seçerek kurmaya çalıştım yine
olmadı.Forumlardan yardım almaya çalıştım detaylı bir çözüm
bulamadım.Pardusu kurmama yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

Bilgisayar:
AMD Athlon 64X2 Dual Core 4200,1Gb ram,winfast 7900(nvıdıa),200 gb samsung
sata hard disk