[Pardus-kullanicilari] Pardustan internete adsl modem ile ethernetten nasıl bağlanılır

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
31 Ağu 2007 Cum 23:15:32 EEST

İlk internet bağlantımı yaptığımda Pardus yoktu o yüzden Pardus'ta
sadece interneti açtım. Ancak kardeşimin evinde internete şöyle
bağlandım. Win xp ve Pardus beraber çalışıyordu. Win  xp ile açıp
airtais modemle birlikte gelen yazılımı yükledim. Yazılımda gerekli
ayarlamaları yaptım. Win xp'yi kapatıp Pardus'u açtım. Pardus /
Uygulamalar / Pardus Yapılandırma Merkezi Tasma / İnternet ve Yerel Ağ
seçtim burada Ağ Yöneticisini çalıştırdım. Sol üst köşede Yeni
Bağlantı'ya tıkladım. Eternet kullanacaksanız Eternet ağları altında
eternetinizin görünüyor olması gerekir. Eğer kablosuz ile
bağlanacaksanız kablosuz ağları seçin. Oluştur dediğinizde yeni
bağlantınız gözükecektir. Yanındaki tornavidaya tıklayarak    ayarlama
yapabilirsiniz. Ayrıca sağındaki kutucuğu boşaltıp yeniden
doldurduğunuzda bağlantıyı kesip yeniden açılmasını sağlıyor.