[Pardus-kullanicilari] .DAT uzantılı filmi cd'den bilgisayara kopyalamak.

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
31 Ağu 2007 Cum 21:26:26 EEST

Biraz önce aşağıda yazılı yöntemle yaptığım filme baktım. Birini 450
diğerini 670  MB yapmış. Ancak filmin orijinali yanımda olmadığı için
kontrol imkanım olmadı. Ancak kalite açısından herhangi bir farklılık
yok. Ancak ben .dat uzantılı bir filmi kopyalayamadığım için nasıl
yapabileceğimi sormuştum arkadaş bu cevabı verdi. Denedim çok da iyi
oldu sorunumu halletti.