[Pardus-kullanicilari] yeni katılım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Ağu 2007 Cum 20:20:46 EEST

Az önce Levent Suel arkadaşımızıda bilgisayarındaki winxp yi kaldırıp Pardus
kurup güncellemeleri ve gerekli pk.leri yükleyerek aramıza dahil
ettim.Kullanıcılar liste üyeliğinide yaptım.Eli Pardus a alışana karşı
arasıra takıldığı noktalarda başınızı ağrıtırs kusuruna
bakmayın.Banaulaşamadığı zaman listeye yardım mesajları
gelebilir.Kendi isteği doğrultusunda eli iyice alışana kadar winxp yi
istemedi.Tembellik yapar winxp ye kaçar sonrada bunu öğrenemem savını ileri
sürdü.Tabi oldukça da haklı.Saat 14 den 20 ye kadar kur göster 6 saat eğitim
işşallah topallamadan Pardus u kullanır.İyi çalışmalar