[Pardus-kullanicilari] Ethernetten modemle internete bağlanmak

Metin Kocaoğlu metinkocaoglu at ttnet.net.tr
31 Ağu 2007 Cum 17:17:06 EEST

Emre kardeşim ben  şu işi yapmak için günlerdir uğraşıyorum.Sadece merakımdan kaynaklanıyor.Adsl modemle bağlanamayınca gittim bir wireless modem  aldım ethernet kartı aldım  bağlantıyı xp ile yaptım kullanıyorum.Ancak pardusta bu işi yapamıyorum çıldırmak üzereyim. metinkocaoglu at msn.com adresine bir bağlan bana şunu tarif ederek yaptırabilirsin sanıyorum.  (Ethernet kartını tanıyor ,tıklıyorum oluştur diyorum sonu gelmiyor) ondan sonrası için yardımdan okuyorum ana sayfadan bağlan  dan bağlanırsınız diyor o bağlan denilen yer ana sayfa hangisi velhasıl şaşırdım hala onla meşgulum.