[Pardus-kullanicilari] usb

ozan tatlı ozantatlici at hotmail.com
31 Ağu 2007 Cum 16:59:12 EEST

Ben de xp nin yanına pardus yüklemeyi düşünüyorum ancak bazı sitelerde okuduğum pardusun usb'leri tanımadığına ilişkin haberler beni korkuttu bu haberlerin aslı astarı nedir anlatırsanız sevinirim pardusun sürücüleri direk tanıma özelliği parçanın kalitesine göre değişiyor mu_?-Türkiye'ye yerli malı işletim sistemi kazandırdığınız için sizle gurur duyuyor ve size teşekkür ediyorum...