[Pardus-kullanicilari] Ethernetten modemle internete bağlanmak

Metin Kocaoğlu metinkocaoglu at ttnet.net.tr
31 Ağu 2007 Cum 10:55:18 EEST

Adsl usb modemle ne kadar uğraştımsa pardusta internete bağlanmak mümkün olmadı.
Yeni bir wireless modem alıp xp yi ethernet bağlantısıyla kurdum mükemmel çalışıyor. Ancak yine parduse nasıl kuracağımı bir türlü bulamıyorum.Her yolu denedim yardımları okudum bir terslik var bilen arkadaşlardan rica ediyorum.
  Not: Modem pikatel airmax  marka (Telekomun verdiği modemdir)

Pardusun ağ bağlantılarındaki yardımı okuyup yapıyorum hiç bir netice alamıyorum. dikkatlerinize