[Pardus-kullanicilari] Öncelikle amsn ardında kopete 11 (sıgsegv) sinyali verdi!

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Ağu 2007 Cum 02:30:11 EEST

Selam,

Doğrusu haklısınız, insan okuyunca farkediyor. Yurt dışında yaşadığımdan ve
yazışmalarımda Türkçe'yi hemen hiç kullanmadığımdan, klavyemde Türkçe
karakterler yok.  şimdi yükledim, yanıtları bu şekilde vermeye çalışırım,
Ama söz vermiş olmayayım.

İlerde yaratabileceğim anlam karmaşaları için şimdiden özürler,

İyi geceler,

Emre