[Pardus-kullanicilari] text modda temel komut işlemleri

Safa Gurcan safagurcan at gmail.com
30 Ağu 2007 Per 10:57:34 EEST

Merhaba,

Pardus 2007  kullanmaktayim. Bir hafta öncesine kadar  sistemde herhangi bir
problem yaşamazken, depodan yüklediğim Scribus sonrasında grafik mod
çalışmaz duruma geldi. Makina açılırken "PARDUS 2007 "yazi ve logosu bir
süre göründükten sonra ekran tümüyle kapanıyor. ctrl+Alt+F2 ile makinayı
ancak text modunda çalıştırabiliyorum.
Aldığım hata mesajı :
 freefontpath /usr/share/fonts/misc/refcount is 2 should be 1 fixing

Linux bilgim çok az olduğu için sizlerden alacağım yardım benim için oldukça
faydalı olacak..

Bilgisayar içinde belgelerim olduğu için tekrar formatlamak istemiyorum.  Bu
nedenle text mod üzerinde belgelerimi usb belleğe atıp sonradan gerekli
formatlama işlemi yapmayı planlıyorum..
linuxun dosya ve media sistemi windowstan farklı olduğundan aktarma
(kopyalama)işleminin nasıl yapılacağını komutlarıyla yazarsanız sevinirim.

cp kopyalama komutu ancak usb nasıl tanıtılıyor?

Teşekkürler
Safa.