[Pardus-kullanicilari] Php dosyalarýný çalýþtýrmak için kesinlikle "htdocs" klasorune mi koymak gerekir ?

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
30 Aðu 2007 Per 00:06:37 EEST

Yanıtlarınız icin tesekkur ederim. Yani localhost' da calıstırmak
istedigimiz dosyaları bahsettigimiz dizine koymam gerekir.
Son olarak (bu listede) şöyle bir sorum olacak : Ben editor olarak bluefish
paketini kurdum ve kodları bu editorde yazmaya calısacagım. php dosyasını
olusturuyorum ancak editor üzerindeki "tarayıcıda ac" dugmesine basınca
calıstırmıyor. Tarayıcıda kendim o dosyayı cagırmam gerekiyor. Bu onuda
yardımcı olursanız sevinirim . (Tavsiye edebileceğiniz editorler nelerdir.
Zend Studio' yu biliyorum ama o sanırım ücretli, deneme surumunu
kullanabiliyoruz yazlış hatırlamıyorsam .  )
29.08.2007 tarihinde Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com> yazmış: