[Pardus-kullanicilari] .DAT uzantılı filmi cd'den bilgisayara kopyalamak.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Ağu 2007 Çar 17:18:35 EEST

29.08.2007 tarihinde ok4nunal at yahoo.com.tr <ok4nunal at yahoo.com.tr> yazmış:

> Arkadaşlar son bir saattir cd deki filmi bilgisayarıma geçirmeye
> çalışıyorum. Film .DAT uzantılı. Ayrıca kopyala yapıştırmaktan tutunda
> ffmpeg nin (sallamasyon) çeşitlerine kadar her şeyi denedim. Ama mutlaka
> denemediğim ve sizin bildiğiniz bir şey vardır.Önerilerinizi bekliyorum.

liste arşivine bir baktım da şöyle birşey var, aynen kopyala yapıştır
yaptım...
Daha kolay bir yol olarak
$ vcdxrip -C /dev/cdrom --nofiles
komutunu öneririm. Diskteki videoyu bulunduğunuz dizine avseq01.mpg ismiyle
kaydediyor. Bir de videocd.xml dosyası oluşturuyor ama gerekli olmuyor,
silebilirsiniz.