[Pardus-kullanicilari] Pardusta dsl modem usb ile internete bağlanmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
29 Ağu 2007 Çar 12:51:23 EEST

Metin Bey baktim da bu WIKI'nin ici bos :)  google'da bir arama yaptim, su
siteler ilginc.

http://achilleus.blogcu.com/3601607/
http://www.balkanlar.net/forum/index.php?topic=3456.msg28491
http://forum.donanimhaber.com/m_11247646/tm.htm
http://forum.linux-sevenler.org/index.php?topic=6504.msg31004

Bir de, bir "konsole" programi acip (sistem menusu icinde),
lspci
komutunu verip, ciktisini bize gonderebilir misiniz? Veya en azindan
modeminizin Marka ve modelin verebilirseniz o chipset linux'ta calisiyor mu
diye arastirabiliriz.

Huseyin Bey'in tavsiyesi de cok yerinde, USB modem derdinden kurtulup bir
Eth modem alabilirsiniz. En kolayi olur.

Emre