[Pardus-kullanicilari] Pardusta dsl modem usb ile internete bağlanmak

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Ağu 2007 Çar 11:01:24 EEST

Arkadaşım
Usb SDSL Modemler Ethernet modemler gibi tak çalıştır mantığının dışında
kalıyor. Modeminizin çip seti bilinmedem usb modem kurulumu aşaması biraz
askıda kalıyor.Eğer modeminiz çip seti bilinen bir şey ise Resmi Olmayan
Pardus Forum daki usb modem kurulumunu konsoldan yaptıktan sonra İnternete
çıkabilirsiniz.Bir ikinci seçenek Bilgisayarcılarda Usb/Ethernet modem
adaptaörü ile bu işlemi ethernet bağlantı üzerinden yapmanız mümkün ki bu
modemler 10 YTL civarında.Bir üçüncü yol ise Pardus yapılandırma modülü
pk.kur kaldır ile ndiswrapper pk ni kurduktan sonra elinizdeki mevcut driver
Cd sini kullanarak ndiswrapper ile tanıtabilirsiniz.Benim önerim ise hiç
problem yaşamadan internet bağlantısı için 40 YTL civarında Datron 1320
ADSL2 Ethernet/usb modem alarak rahatlamaktır.İlk başlarda Usb modem ile
internete çıkıyordum.Uğraşısı ardından sık sık winxp de ve Pardus da
internetten kopmmalar yaşayınca tavsiye doğrultusunda en ucuz ürün olan
Datron 1320 aldım kopmalardan kurtuldum.Kolay gelsin

29.08.2007 tarihinde Metin Kocaoğlu <metinkocaoglu at ttnet.net.tr> yazmış: