[Pardus-kullanicilari] bu nasýl çöküþ?

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
28 Aðu 2007 Sal 16:02:56 EEST

Sorun büyük olasılıkla ekran kartından kaynaklanıyor olabilir. ATI herhalde?

Bendeki benzer sorunu şöyle çözdüm:

Grub.conf dosyasındaki "vesafb:nomtrr" ifadesini, "vesafb:off" olarak değiştirdim.

Bir deneyin isterseniz.

Kolay gelsin.

28 Ağu 2007 Sal tarihinde, Ahmet BAGATIR şunları yazmıştı:

> Herkese selamlar,

> Forumu ve mail listesini aradım fakat sonuç alamadım.

> (1)Masaüstündeyken Alt+Ctrl+F1 e basınca ekran kararıyor ve sistem hiç bir

> şeye cevap vermiyor,bir geri bildirim de söz konusu olmuyor,ancak bilg açma

> düğmesine 4-5 sn basınca sistemi kapatabiliyorum.

> Aynı durum login aşamasında da söz konusu yani burada da Alt+Ctrl+F1

> tuşları ,yukardaki(1)sonucu veriyor.

> Bazan da bilg kapat tıkladığımda yukarıdaki(1) sonucu veriyor.

> pisi it kdebase --reinstall yaptım sonuç değişmedi.

> Önerilerinizi bekliyorum.

> [...]

--Boundary-01ózB1Gx8P3TKh3Wg--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com