[Pardus-kullanicilari] Asus M2N anakart ile bilgisayar kilitleniyor!!!!

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
28 Ağu 2007 Sal 08:34:16 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Geçtiğimiz günlerde bilgisayarımı değiştirdim Yeni bilgisayarım
aşağıdaki özelliklerde sahip. Ama pardus bazen sorunsuz çalışıyor, bazen
1-2 saat içinde kilitleniyor, bazende açılışta kilitleniyor.

İlk aldığımda önceki bilgisayardaki pardus yüklü hdd'yi takmış, gerekli
grub'ta gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra 1 hafta boyunca sorunsuz
çalışmıştı. (Asus monitör gelene kadar) Yeni monitörü takınca
kilitlenmeler başladı. Bende yedekleri alıp, yeni sisteme tekrar
pardusu'u kurdum. Ama kilitlenmeler yine devam etti. Ekran kartı, ram,
power suply değiştirmeme rağmen bir sonuç alamadım. Sonuçta yeni bir hdd
alıp xp kurup, pardusu sanal makine üzerinden çalıştırdım. Şimdiye kadar
bir sorun yaşamadım. Asus M2N anakartı ile ilgili bilinen bir sorun
varmı? Nvidia 8500 serisi ekran kartları için wikide hangi sürücüyü
yükleyeceğimi bulamadım. nvidia-new serisi sorun çıkarttığı için
şimdilik ekran kartı sürücülerini kurmadım.

vmware-player üzerinden mevcut kurulu pardus sistemim sanalda
kilitlenmeden çalıştığına göre kilitlenmenin nedeni hakkında bilgi ve
önerisi olan varmı?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Asus M2N Anakart Nvidia 430 chipsetli
BioStar Nvidia 8500 GT Ekran Kartı
AMD Athlon X2 5600 + 2800 mhz işlemci
550 watt power suply
LG DVD RW
Sistemde 2 HHD var ikiside sata2 (/ ve /home için ayrı ayarı)
2 GB Kingston RAM 800 Mhz. (Ramlar anakart uyumluluk listesinde var)
Asus PG191 Monitör (Monitör üzerindeki ali chip'li webcam'ı
kullanamıyorum. Driver sorunu sanırım. Ama önemli değil)