[Pardus-kullanicilari] compiz-fusion ve video oynatmada görüntü vermeme sorunu hakkında

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 23:10:06 EEST

On 27 August 2007 Monday 22:11:55 irfan bilgili wrote:
> Merhaba sayın liste üyeleri,
>
> Bir süredir Pardusu aktif olarak kullanıyorum ve oldukça da memnun olduğum
> söylenebilir. Tabi windows tan çeşitli nedenlerden dolayı tam olarak
> vazgeçemedim ancak linux u tam anlamı ile öğrenmek ve bilgilerimi
> olabildiğince geliştirmek ilk hedefim. Bunun için katkısı olan herkese
> teşekkürü bir borç bilirim.
>
> Sorunuma gelince Pardus 2007.2 Caracal Caracal üzerine bir arkadaşın
> blogunda yer verdiği dosyalar ile yine ordaki tarife göre compiz-fusion
> kurdum. Şu anda çalışır vaziyette ancak video oynatırken görüntü gelmeme
> [...]

Doğru anladıysam, compiz-fusion'ı paket yöneticisinden kurmadınız? Eğer
öyleyse kaldırın, katkı (contrib) depodan compiz-fusion'u kurabilirsiniz.

Gelelim video problemine. Compiz-fusion'ın ccsm adı verilen ayarlama paketini/
yazılımını kurduysanız, orada videolarla ilgili bir ayar var genel ayarlarda.
Oraya bir bakın, açıksa kapatın, kapalıysa açın vs. bir de öyle deneyin..