[Pardus-kullanicilari] canon ip1000- rpm dönüsümü ÖNEMLİ

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 18:15:24 EEST

aslında indirme linki ile verilen dosyanın için de ordaki sitede 3  dosya
üzerinden işlem yapılmış. bende 4 tane var ve ben onu da rmp2targz ile
dönüştürdüm. ancak digerleri gibi ksaörlere acılmıyor. bu nedenle gerekli
yerlere kopyalayamıyorum.

aç komutuyla baktım. içinde bir çok dosya var. ppd  dosyalarıda mevcut.

bjfilter-common-2.50-2.src.tar.gz

bunu konsoldan yükleyemedim. bana yükleme yolu yada bir komut verebilir
misiniz?

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview