[Pardus-kullanicilari] birden fazla ekran karmaşası

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 18:03:46 EEST

Twinview

 nvidia <http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=nvidia>'nın tv çıkışlı ekran
kartlarında kullandığı terim. bu özellik sayesinde bilgisayarınızı
televizyona bağlayıp ikinci bir monitör gibi kullanabiliyorsunuz. ya
da commodore
64 <http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=commodore+64>'lerdeki gibi
bilgisayarınızı olduğu gibi tv'ye bağlayıp monitör olayını aradan
kaldırabiliyorsunuz.
/etc/X11/xorg.conf

Section "Device"
 Identifier "NVIDIA Corporation NV43 [GeForce 6600/GeForce 6600 Ultra]"
 Driver "nvidia"
 VendorName "Videocard vendor"
 BoardName "NVIDIA GeForce 6600 GT"
 BusID "PCI:1:5:0"
 Option "NvAGP" "2"
 Option "NoLogo" "1"
 Option "RenderAccel" "0"
 Option "CursorShadow" "1"
 Option "Coolbits" "1"
 Option "ConnectedMonitor" "dfp, dfp"
 Option "NoPowerConnectorCheck"
 Option "TwinView" "1"
Option "Metamodes" "1280x1024,1280x1024; 1280x960,1280x960;
1152x864,1152x864; 800x600,800x600; 1024x768,1024x768; 1280x1024,NULL;
1024x768,NULL"
Option "SecondMonitorHorizSync" "31-82"
Option "SecondMonitorVertRefresh" "56-76"
# Option "NoTwinViewXineramaInfo"
EndSection.

herkese kolay gelsin

27.08.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: