[Pardus-kullanicilari] birden fazla ekran karmaşası

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 17:04:20 EEST

iki farklı sistem derken sanki iki farklı bilgisayar acılıyormuş gibi iki
farklı kde ekranı karşıma geliyor. fare ile ikisi arasında istediğimi
yapıyorum (windows daki uzatılmış ekran gibi çalışıyor). bunu istememdeki
amaç : bir x firması windows da bu özelliği kullanarak tek bilgisayarda iki
görüntü elde etmiş. program çalışanın karşısına 1 ekranda geliyor. dışarıda
bekleyenlere de ne yapıldığı konusunda dijital olarak ikinci ekrandan bilgi
veriliyor. iki ekranda iki farklı bilgi. (bildiğim kadarıyla iki ekran
özeliği ile sağlık bakanlığından ödül almış. numaratör sistemi yerine
kullanılıyor)

benim istediğim iki farklı  kde ekranı değil 1 kde ekranı. düşünün ki
sıramatik programını ayarlayıp diyer masaüstü sayfasına geç diyip
bırakıyorsunuz ve sistem acılınca daha önce çaışan programlar tekrar aynı
yerde çalıştığı mantığından hareketle olayı çözüyoruz. olursa berly kullanıp
masaüstü sayfalarında gezinerek isteğim görüntüyü sayınlamak (tanıtım filmi
gibi )
biraz karmaşık gibi :)
kolay gelsin

27.08.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: