[Pardus-kullanicilari] canon ip1000- rpm dönüsümü

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 17:02:25 EEST

Endonezyacani;z iyiyse s;u sayfaya bakabilirsiniz sayfa endonezyaca ama
konsol görüntülerinden bu işin becerildig;i inancina variyorum.Biraz &sifre
çözerek sanki bu isi yapabiliriz gibime geliyor. Burada da rpm2tgz yöntemi
denenmiş.

http://pemula.blogsome.com/2007/04/21/instalasi-driver-canon-pixma-ip1000-di-slackware/
dosyayı yeniden indirip komutları kullanmaya çalıştım ama  konsolda kabul
etmedi.

sanırsam bir ppd oluşturmuşlar. ben onu yapamıyorum. incelediğimde
http://localhost:631 burdaki uygulamalarca canon modellerine ip1000
eklenmiş. ben portu kurmuşum ama  modellerin altına ekleyemediğim için
yapılandırmayı tamamlayamıyorum. bu adresten eklemeye çalıştığımda pdd
dosyasını soruyor bana.

bende ppd dosyalarını olusturmak icin komutlari kullandım ama kabul etmedi.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview