[Pardus-kullanicilari] birden fazla ekran karmaşası

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 15:56:21 EEST

nvidia-settings ile iki ayrı ekran olduğunu görebiliyorum. sistemi acarken
iki farklı sistem acılıyor. :) benim istediğim sistemde tek kde ekranı
olması ve kde ekranındaki masaüstü sayfalarını ayrı ekranlara görebilmek.

xorg.conf dosyasını göndferirseniz sevinirim.

27.08.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: