[Pardus-kullanicilari] hp dx5150 pardus caracal kurulumu

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 15:01:23 EEST

Merhaba Selim Bey,

caracal cd sini depo olarak cddepo adıyla
media:/hda/repo/pisi-index.xml.bz2 şeklinde ekledim. Ama sudo pisi up
komutunu verdiğimde
Program sonlandırıldı. Lütfen ağ bağlantılarınızı kontrol edin ve
yeniden deneyin (a)

mesajı çıkıyor. cd yi yukarıdaki şekilde mount ediyor yani adres tam
olarak o şekilde. İnternet erişimim yok.
Teşekkürler.