[Pardus-kullanicilari] canon ip1000- rpm dönüsümü

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 14:16:06 EEST

resmi siteden indirdiğim  rpm paketini rpm2tgz ile tgz ye çevirdim.

klasörün alt basamakları şöyle:

bjfilter-common-2.50-2.i386.tar.gz içinde "usr" klasörü oluşmuş." Bunun
içinde de "lib" ve "local" adında iki kalsör var.Bunların içinde de alt
klasörler var. Bu aşamadan sonra ne  yapmalıyım? Bunları kök dizininde ki
yerlerine mi kopyalamalıyım?  Teşekkürler.

( yazıcım bana çok lazım. mutlaka tanıtmalıyım. Gerçi böyle uğraşırkende
pardusu daha iyi tanıyorum ama artık tanısa iyi olacak.:) )

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview