[Pardus-kullanicilari] compiz

Osman BAYBAGAN obaybagan at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 12:47:59 EEST

Selamlar, bende daha önce beryl kuruluydu, onu kaldırıp compiz fusion'u
kurdum, beryl'de daha önce ekran kilitlenmesi olmadı, ancak compiz fusion'da
ekran kilitlenmesi yaşıyorum. Ayrıca, beryl'de pencere yöneticisi seçerek
beryl veya KDE ekran yöneticisini seçiyordum. 3 boyutlu uygulamalarda KDE
ekran yöneticine geçiyordum. Ancak, compiz fusionda kde ekran yöneticisine
geçmeme rağmen compiz fusion efektleri çalışıyor. Örneğin, google earth
programını çalıştırdığımda sorun yaşıyorum. Bunu düzeltmenin bir yolu var mı
yoksa bu benim ekran kartından mı kaynaklanıyor. Ekran kartım ATİ.