[Pardus-kullanicilari] hp dx5150 pardus caracal kurulumu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
27 Ağu 2007 Pzt 10:45:06 EEST

2007/8/27, ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com>:

> Merhaba,

merhaba,

aslında deneyecek çok şey var, bence ilk olarak grub'da xorg=safe
parametresinin
olmadığına emin olduktan sonra xorg.conf dosyasının adını değiştirin. reboot
sonrası belki xorg.conf dosyası xorgserver sürücülerine göre yapılandırılır.

onun dışında konsola düşüp xorg.conf u silmekte, yedeği yüklemekte,
düzenlemekte
sıkıntınız yoksa aklınıza gelen her şeyi deneyin. ben aynı kart için her
kurulumda
farklı şeyler yaşadım pek bir standart yok. ama ekranın tarama aralıkları
doğru bulunamıyorsa
sizin için başlangıç noktası odur....

kolay gelsin...