[Pardus-kullanicilari] Kmail Yedeklemesi

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
26 Ağu 2007 Paz 15:20:18 EEST

On Sunday 26 August 2007 07:49:51 Erkan Altan wrote:
> KMail CVT'yi neden kullandığınızı anlamadım. O program outlook express
> vs'den çevirmek için kullanılıyordu. (Ben hiç kullanmadım) Elinizdeki
> dosyaların toplam boyutu mailbox'ınızın olmlası gereken boyutu ile orantılı
> mı? Eğer oratntılı ise mailleriniz hala elinizde olabilir fakat KMail CVT
> ile kmail'in anlamadığı bir formata çevirmiş olabilirsiniz. Yine KMail CVT
> kullanarak orjinal formata cevirebiliyorsanız sonra kmail'in dizinlerinin
> üzerine yazmanız yeterli olacaktır. Normalde KMail CVT kullanmanıza gerek
> yoktu aşağıdakileri yapsanız yeterli olurdu.

> [...]

Ben, Windows'ta da, Pardus'ta da  hatalar meydana geldiğinden, 2007.3 öncesi
son bir format atayım dedim. Şu anda eski yedeklerimi almaya çalışmak
gereksiz, zaten MBOX olarak almaya çalıştığımdan, bozulmuş olma ihtimali çok
yüksek.

Posta yedeklerinin not defteriyle açıldığı söylenmiş. Bu güzel bir şey tabii.
Yalnız, ya eki varsa???
--
TalgaNlı Çakrak BuşguT