[Pardus-kullanicilari] Kmail Yedeklemesi

TalgaNlı Çakrak BuşguT talganlicakrakbusgut at gmail.com
26 Ağu 2007 Paz 03:26:34 EEST

Merhaba,

ilk defa Pardus kurduğumda sormuştum. Bana aşağıda yazanları yapmamı
söylemişlerdi.

Kmail'i yedeklemek için:home\kullanıcı adı\kde 3.5\share\apps\kmail\mail
klasörünü yedekleyiniz. Bu dosya için: görünüm menüsünden gizli dosyaları
göster seçin.

Geri yüklerken de aynı adrese yapıştır dedim.
Bunun üzerine;

KMail CVT ile "MBOX" dosyalarını aldım. "MBOXxxxx" benzeri bir adla birşeyler
aldı, fakat bu şekilde maillerimi alamamış oldum.

---
TalgaNlı Çakrak BuşguT