[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar Dergileri ve Pardus

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
26 Ağu 2007 Paz 01:02:51 EEST

Ben soruya cevap verme gibi birşey için cevap yazmadım.Bazı şeyleri arkadaşa
açıkladım.Ben penguenden nefret ediyorum dedim ayrıca GNU/Linux'ten
değil.Sistemimde 2 dağıtım(kubuntu+pardus)+Windows Xp
bulunmakta.Windowsveya Pardus kullanmak benim için öneml
değil.İkisinde de istediğim işi yapıyorum(oyunu pardus tarafından
eksiltin(bunu cedega,wine diye cevaplayacak arkadaş lütfen özel mesaj
atsın...boşuna yormayak listeyi).Genelde çoğu insan
virüs,trojan,rootkit,mavi ekran(BSOD) gibi şeyler ile Linux geçirmeye
çalışıyor.Benim bunlarla ilgili sorunum zaten yok.En son mavi ekran hatamı
torrent fazla abandım diye yemiştim(sanırım 1000 kişiyemi bağlanıyodum
hatırlamıyorum).Tek nefret ettiğim işletim sistemi Windows
98'dir.Hiçbirşeyyapmadığım halde bire mavi ekran hatası veren bir
sistemi nasıl kulanıyım?O
zamanlar zaten 56k vardı Linux nere biz nere. :) Windows Me kurtardı beni o
zamanlarda(bu windows me'yide genel toplum sevmez hatalı der ama bende güzel
çalışıyodu :) ).Bende ilk olarak ubuntu/pardus kullandım mı sizin gibi
hissettim.OO ne güzle vs. ama üniversiteye başlayınca olayları daha
kavradım.Ben neyi anlatıyom konu dağıldı gene. :)

Uzan lafın kısası ben Pardus ya da diğer dağıtımları kulanırken onların iyi
taraflarına bakıyorum.Gidip windowsa bok,ayakkabı,taş vb. gibi yabancı
cisimler atmıyorum.Çünkü ikisinide aktif kulanabiliyorum.Xp taş atmalarını
ben bir yere kadar karşılayabiliyorum çünkü haklılar ama ileri gidip xp'de
olan şeyleri yokmuş gibi gösterip bilmeden etmeden sallıyorlar bazen.O zaman
kötü oluyor.

Neyse bu asıl konuya dönersek bence geliştiricilerin bu dökümanlara zaman
ayırması zor olduğundan kısa kesiliyor ve penguen resmi konuyor
olabilir.Zaten gezegenlere girilen haberleri okuyunca bunu
anlıyoruz.Sabahgui akşam kernel diyor arkadaş. :)