[Pardus-kullanicilari] compiz

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
25 Ağu 2007 Cmt 19:53:22 EEST

    Compiz fusion kullanıyorum bu kadar eğlenceli bir şey daha önce
görmedim. Vistanın bu kadar donanımla sunduğunun çok daha fazlasını
Linux camiasında zaten var olduğunu görenler Linux'e geçmek isteyecektir.
    Ancak benim bir problemim var. Pencerelerde sağ üst köşede kapat,
küçült, gibi yerler var (ne isim verilir ki bunlara). Bunları kaybettim.
Şimdi compiz fusion'u kaldırıp kde'yi yeniden getirdiğimde ortaya
çıkıyorlar. Sanırım ben kurcalarken bunun açık olmasını sağlayan yeri
kaldırdım ancak hangisi olduğunu yeniden bulamadım. Bilen varsa bana
yardım ederse çok sevinirim.