[Pardus-kullanicilari] Microsoftun movie maker muadili

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
25 Ağu 2007 Cmt 19:18:38 EEST

Cevap  veren arkadaşlara teşekkür ederim. Özellikle Gwenview aradığım
gibi. Az önce denedim çok da iyi idi. Slayt Göstericisi açıldıktan sonra
ekle düğmesiyle istenildiği kadar resim eklenebiliyor. Image duration
(üstte)dan fotoğrafın gösterileceği süre seçilebiliyor, istenirse mpeg
çıktı dosyasını seçip buradan çıktının ismini istediğiniz gibi
verebiliyorsunuz. Ses girdisi dosya adını seçip istersek müzik
ekleyebilyoruz. Kodla düğmesini tıklayarak mpeg dosyasını oluşturmasını
sağlıyoruz. Bitirince ev dizininde daha önceden verdiğimiz adda yeni bir
video dosyası oluşuyor.