[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar Dergileri ve Pardus

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
25 Ağu 2007 Cmt 18:41:37 EEST

   "Değişmeyen tek şey değişimin ta kendisidir." demiş Marks. Bizlerde
değişiyoruz. Kendimiz değişirken çevremizde kullandığımız her şeyinde bu
değişime ayak uydurmasını istiyoruz. Windows'u (şahsım adına
konuşuyorum) beğenmiyordum. Ancak bir dergide verilen ulusal işletim
sistemimiz Pardus'un çalışan CD'sini görene kadar. Çalıştırdım.
Kullandığımda ilk hissettiklerimi bugün gibi hatırlıyorum.
Heyecanlanmıştım. Sanki yeni bir araba almış, yada uçağa ilk defa binmiş
gibi heyecanlandım. Sonrası malum artık geride kalanlara dönüp
bakmıyorum. Şimdi yaptığım şey Pardus'umla mutlu bir hayat sürmek. İnan
ki yeni aldığım dizüstü bilgisayarla gelen Vista'nın eğlencesi bile bir
ay sürdü. Karıştırdım, kurcaladım sonuçta Pardus'un bazı özelliklerini
almaya çalıştığına karar verip sevgili Pardus'uma geri döndüm. Çok
konuşulan internet explorer 7 ise Firefox'un kötü bir kopyası gibi
olmuş. Firefox'da hangi özellik varsa onu almaya ve kullanmaya
çalışmışlar. Kısacası geliyor geldi gelecek deyip büyük bir beklenti
yarattıkları Vista sadece  iki katı daha fazla donanım ihtiyacına
rağmen Pardus'un yanına yaklaşamamakta.
    Bunları iğnelemek uzanamadığın ciğere mundar demek diyebilirsin.
Ancak bu anlattıklarım tamamen gerçek ve eğer sende Windows kullanmayıp
Pardus'a geçiş yapmışsan inan ki Windows'ta beklediklerini bulamamış ve
yeni arayışlara girmişsin demektir.
    Bir de ricam var. Hangi soruya cevap  verdiğinin daha iyi
anlaşılması açısından size gelen mesajı cevaplayıp cevabınızı yazının
üstüne iliştirirseniz sevinirim.