[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar Dergileri ve Pardus

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
24 Aðu 2007 Cum 21:30:11 EEST

Her ay çıkan bilgisayar dergilerinin tümünü nerdeyse alıyorum..1-2 dergide
Pardus ile ilgili makaleler yayınlanıyor.
Bu makaleleri Geliştirici Listesinde de adları geçen, sayın
geliştiricilerimiz hazırlamakta..
Bu makalelerin dergilerde yer alması Pardus tanıtımına çok büyük katkılar
yapacaktır..Fakat sanki bu köşeleri hazırlayan sayın geliştiricilerin
buraları çok verimli kullanamadıkları kanaatine sahip oluyorum..Mesela
bakıyorsunuz sayfanın yarısını kaplayan bir penguen resmi..Bu resim daha
ufak kullanılsa da yazılara daha fazla yer ayrılsa olmaz mı? Ayrıca
konuların da çok iyi seçildiği kanatinda değilim..Pardus'u anlatması gereken
yazı, Microsoft'u iğneleyen
yat ve teknelerde ilgili bir yazıya dönüşmüş..Pardus'un programlarına, Open
Office, Multimedya ve grafik uygulamalarına ayrılması gereken sayfalar sanki
boÅŸa gidiyormuÅŸ gibi..
Bize ne Microsoft'tan? Biz kendi sistemimizi layıkıyla tanıtalım yeter..Bir
çok okuyucu, Windows ile yapabildikleri işlerin ne kadarını Pardus'la
yapabileceklerini merak etmektedir.
MS Office ile Excel ile hazırladıkları belgeleri ve dokümanların Pardus'ta
nasıl çalışabileceğini merak etmektedir..Aynı dergilerde MAC' çilerin de
köşeleri var ve Özellikle Naci bey
bu köşeyi çok verimli ve güzel hazırlıyor..Onları kıskanıyorum..

Bu tür dergilere sayfa hazırlayan değerli geliştiricilerimizden, Pardus ile
ilgili daha verimli sayfalar ve tanıtıcı makaleler hazırlamalarını rica
eder, saygılar sunarım..

Osman YG.