[Pardus-kullanicilari] Linux'un Yüklenememesi

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 20:42:41 EEST

24.08.2007 tarihinde dilet <uirmaksever at gmail.com> yazmış:

> Bir daha ne Pardus'u ne de herhangi bir Linux dağıtımını yükleyemedim.

peki bu bozulma olmadan önce Pardus veya başka bir GNU/Linux yükleyebilmiş
miydiniz? Yoksa bilgisayar bozulmadan önce de mi yükleme yapamıyordunuz?

Ondan sonra bilgisayarım yine bozuldu.Anakartı değiştirmek zorunda
kaldım.Eses kartı ekran kartı filan onboard olduğu için hepsi değişti.

Acaba bilgisayarınızın özelliklerini yazabilir misiniz?

Yani Linux yükleyememe sorunum başladığından beri bilgisayarımda değişmeyen
> iki parça kaldı.Bunlar sabit disk ve RAM.Yani bu ACPI olasılığını ortadan
> kaldırıyor.E RAM'de de böyle bir sorun olacağını sannmıyorum.

O zaman sabit disk'im üzerinde ne gibi bir ayar yapmam gerekiyor ve nasıl

üstünde bir şey yazmıyor mu?

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/