[Pardus-kullanicilari] Nitelikli geliştirici sayısı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
24 Ağu 2007 Cum 18:34:55 EEST

24 Ağu 2007 Cum tarihinde, A. Talha Yalta şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaşlar:
>
> Sevgili Murat Eren'in "Nitelikli geliştirici sayımızı arttırmak için
> aklınıza gelen fikirleri paylaşır mısınız?" günlük girdisine istinaden
> konuyla ilgili kişisel düşüncelerimi paylaşmak istiyorum:

Sevgili Talha,

"Geliştirici sayısı" ile ilgili konuları kullanıcılar listesi dışında bir
mecrada konuşmak ve tartışmak çok daha mantıklı olacaktır. Örneğin sevgili
MEren'in blogundaki yorumlar yolu ile...

Bu liste bu tartışma için pek de uygun bir mecra değil kanımca...

Görüşlerin ve katkın için teşekkürler

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE