[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

Zihni Belli zihnibelli at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 17:25:06 EEST

ali bey ben ön yargılı birisiyim adımdan da bellidir zaten.Bu kadar ahlakçı
olduğunuza göre lütfen ayrım yapmadan etrafınızdaki lisanssız olan microfak
işletim sistemlerinide ihbar etmeye başlayınız.mahkeme karar ları ile filan
da biz ön yargılı iflah olmayan kişiler korkmayız.Ama korkutulmaya
çalışmakda saçma gelir zaten.afrikada 100 usd ye bilgisayar dağıtıyormuş
bill gate belki bizede uğrar .Ama anladımki gerçekden sevmiyorum ben bu
bilgisayar sektörüne hizmet eden kişileri.Sanki kendi dünyalarına
sıkışmışlar dünyayı 2 lik sistemde görüyorlar gibi.Neyse diyeceksinizki
sevmediginiz kişilerle konuşmayın haklısınız.

24.08.2007 tarihinde Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazmış: