[Pardus-kullanicilari] Canon-LBP-1000-pxlmono.ppd

aydın özlem ozlemmr at hotmail.com
24 Ağu 2007 Cum 16:50:31 EEST

merhaba

Belirtmiş olduğunuz paketi pisiden ekledim.cups yeniden başlattım.( nasıl
yapıldığını tam olarak bilemiyorum ama şu yolu kullandım.tasma- yazıcılar
bölümden root olarak "yazdırma sunucusunu yeniden başlat dedim. umuyorum
doğru bir yoldur.)Canon-LBP-1000-pxlmono spadmine ekleyip tasmadan yazıcıyı
kurdum ancak yine çalışmıyor.üstelik spadmine eklediğim sürücüyüde
kaldıramıyorum. "kaldır" seçeneği etkin değil.

sanırım bir yerleri yanlış yapıyorum. lütfen detaylı bir kurulum anlatır
mısınız? Teşekkürler.

Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir!
http://get.live.com/tr-tr/messenger/overview