[Pardus-kullanicilari] Linux'un Yüklenememesi

dilet uirmaksever at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 16:03:51 EEST

İyi günler.Direk konuya girdiğim için bağışlayın.Bir gün bilgisayarım
bozuldu ve ben onarmaya çalıştım.Evet onardım fakat bana pahalıya
patladı.Bir daha ne Pardus'u ne de herhangi bir Linux dağıtımını
yükleyemedim.Ondan sonra bilgisayarım yine bozuldu.Anakartı değiştirmek
zorunda kaldım.E ses kartı ekran kartı filan onboard olduğu için hepsi
değişti.Yani Linux yükleyememe sorunum başladığından beri bilgisayarımda
değişmeyen iki parça kaldı.Bunlar sabit disk ve RAM.Yani bu ACPI olasılığını
ortadan kaldırıyor.E RAM'de de böyle bir sorun olacağını sannmıyorum.O zaman
sabit disk'im üzerinde ne gibi bir ayar yapmam gerekiyor ve nasıl yapmam
gerekiyor?

Eğer sorunumu çözebilirseniz çok mutlu olurum.

--
Dilet