[Pardus-kullanicilari] RE: cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

Mustafa Erhan NALLICA mustafaerhan_nallica at hotmail.com
24 Ağu 2007 Cum 14:48:51 EEST

Date: Fri, 24 Aug 2007 14:45:23 +0300From: isingor at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.Mustafa Erhan Bey,Korsan yazılım kullanmak suçtur, hukukçu arkadaşlarınızın da bileceği üzere cezai işlem doğurur, hırsızlıktır! Hele hele korsanını yaptığınız yazılım, bir özgür yazılım projesiyse ve söz konusu yazılımın geliştiricileri bu yazılımdan aldıkları cüzi meblağlarla yaşamak zorundaysa; bu yaptığınız ayıptır da! Bu konuyu daha fazla uzatmanız ve korsan yazılımı içeren/öven tavrınızın devamı durumunda Pardus kullanıcıları grubundan uzaklaştırılacağınızı size bildiririm.Ali Işıngör

ben daha önceden çıkmaya çalıştım zaten. Ama çıkamadım. bir arkadaşın ricası üzerine burada bir duyuru yaptım okadar. Çıkarırsanız Ekime kadar çıkarmassanız Eylüle kadar.

ve bir şey daha önemli olan ebevenylerin işçi yada sermaye olması değil
önemli olan  kişinin ne kadar sermaye haklarını ve ne kadar işçi haklarını koruduğudur.