[Pardus-kullanicilari] Pisi-Pisi

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 14:39:44 EEST

On Friday 24 August 2007 14:28:14 banaan lokkko wrote:
> Pardus cok iyi bi sistem olmus yalniz pisi icin ayni seyi
> soyleyemiyecegim.Pisi mantık olarak iyi dusunulmus bir program ama acar
> acmaz internete baglanmaya calismasi hem bilgisayari o anda kasiyor hem
> de insani cileden cikartiyor.

Paket Yönetisi arayüzü sadece internetten kullanmak için düşünülmüş bir
program.

> Anlayamadigim bir nokta da bunu hazirlayan
> kisiler turkiyedeki butun bilgisayar kullanicilarinin internet baglantisi
> oldugunu mu saniyor? Yani illa internete girerek mi pisi yi kullanabilirim
> ?

Hayır. Pisi dosyalarını Pardus depolarından indirin. Bir CD/DVD'ye kaydedin ve
kurmak istediğiniz bilgisayara takın. Üzerlerine çift tıklayıp kurun.

> Ayrica konsolda rpm komutu calismiyor.RPM dosyalarini pardusta nasil
> kurabilecegimi anlatabilecek birisi varsa yardimini istiyorum.

Kolay bir yol ile kuramazsınız.

> Bir de root
> olarak sisteme nasil giriliyor?

Kullanıcı adına root yazarak. Ama hiç tavsiye etmem, kimse de etmez.

> Simdilik bu kadar.

Şimdilik bu kadar sorarak bize açıcığınızı için teşekkürler. :) Bir dahaki
sefere, fikir sahibi olmadan önce biraz okuyun ve bilgi sahibi olun lütfen.

Saygılarla,
--
Ekrem SEREN
www.ozgurlukicin.com