[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

Mustafa Erhan NALLICA mustafaerhan_nallica at hotmail.com
24 Ağu 2007 Cum 14:19:37 EEST

cedega-small paketini duyurduğum ilk mesajımda verdiğim linkten alıntı.
enki Hukukçu kendisi aynen yazmış iletiyorum.
umarım korsan suçlamalarına da iyi bir cevap olur.

Kusura bakmayın ama türk halkı Tc yasalarına tabidir ayrıca sömürgede değildir.Ben ingilizce bilmek zorunda olmadığım gibi amerikan hukukuna da tabi değilim.Bu pisi paketi boşluğu dolduran bir aşamadır.Bu yazılımı yapan firma ve şahısların en yakın zamanda türkiyede temsilcilik yada distiribütor bulmasını teknik destek servisi sağlamasını TC yasalarına göre patentini vsrsini almasını öneririm.(Bu konuda elimizden gelen yardımı yapmayada söz verdik keza) 3 aylık teknik desteği ingilizce olarak alabileçek çocuk sayısı 70 milyonluk ülkede 7 bin kişi değildir.Biz bu pisi paketini halka sunarken bu 7 bin burjuva cocuğu kardeşimizi düşünerek yapmadık.Keza onların zaten boyle bir dert yada tasalarıda yoktur.Atıyorum kredi kartı yada havale ile yurt dışından satın alacagınız bir ürünün faturası vergisi ne olacak ? Garantisi hangi güvencede olacak ?. Aslına bakarsanız bu lisanlama meselesini teknisyenler değilde hukukçu arkadaşlarla tatışmak isterim.Yazılım bilgisi yada donanım bilgisi bu tür konuları kavramaya yeterli olduğu düşüncesinde değilim.HerkeS işini yapsın lütfen.

şimdi sormak istiyorum korsancılıkla suçlayanlar siz %100 orjinal yazılım mı kullanıyorsunuz?
yada şöyle sorayım Sizin Mesleğiniz Ney?????