[Pardus-kullanicilari] 2007.3 sürümü haberleri

Can Kýrca kircacan at gmail.com
23 Aðu 2007 Per 22:58:18 EEST

ali bey,
lütfen beni yanlış anlamayın.
ama ben windows konusunda kendimi çok ileri seviyeye götürdüm. sık sık mail yazmamın nedeni; eğer pardusta bir screen reader olursa, mutlaka geliştirme aşamasında büyük yol katedebilirim.
yani bende linux tabanlı gerek normal açıdan, gerekse ekran okuyucu açısından geliştirme grubunda yer alabilirimm.
saygılarımla,
gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum.
can kırca