[Pardus-kullanicilari] canon pixma ip 1000 yazıcımı tanıtamıyorum.

ozlem mrngoz ozlemmr at gmail.com
23 Ağu 2007 Per 22:31:02 EEST

 Yazıcımı bir türlü tanıtamıyorum. Tanıtmak amaçlı yaptığım çalışmalar
şunlar:

ilk önce pisi den oomatic-db
foomatic-db engine
foomatic-db-hpijs
foomatic-filters
foomatic-filters-ppd paketlerini kurdum. yazıcım spadmin listesinde olmadığı
için öncelikle tasmadan kurdum.Kurulum sihirbazında canan ip 4000 vardı onu
kullanarak yaptım.Konsoldan root olarak   cd /etc/cups/ppd ve ls    komutları
ile pdd dosyası  cıktı ve bu komutla
/opt/OpenOffice.org/lib/ooo-2.0/share/psprint/driver/CANON.PS
yazıcımı spadmin listesine  ekledim. ancak calışmadı. Bu çalışmaları foruma
göre yaptım.

 Yazıcımı çalıştıracak sürücüleri nereden bulabilirim ve bunları pardusa
nasıl tanıtabilirim?
 Detaylı bir açıklama yaparsanız çok sevinirim. Yazıcım bana çok lazım .
Çalışmalarınızda kolaylılar dilerim.