[Pardus-kullanicilari] Songbird

Mustafa Gündoğar mgundogar at gmail.com
22 Ağu 2007 Çar 19:53:29 EEST

Herkese iyi günler..
Songbird adlı programla bir sorunum war. Yardımcı olursanız sevinirim.

Yeni bir Linux kullanıcısıyım ve program yüklemeleri hakkında fazla bi
fikrim yok; en azından konsol altında program yüklemeleri hakkında. Songbird
pardus depolarında olmadığı için elle yüklemeye kalkıştım konsoldan. Zor da
olsa becerdim ama sonra sorunlar sıralandı.
İlk sorun Songbird programını açıorum ama 3 sn gecmeden kendiliğinden
kapanıo..
Bir diğeri de sadece ilk açılışında kendiliğinden kapanmadı ama onda da yazı
fontu garip bi hal aldı. Okunacak gibi diil.. Caponca gibi mübarek :) Aynı
problem firefoxta da olmuştu. Ayarlarından düzeltmeye çalıştıımda düzelmiodu
hala da düzgün deil zaten..
Bnm aklıma gereksinimlernden bazıları eksiktir belki die bi düşünce geldi
ama eksik bişey bulamadm. Zaten eksiklk olsa programın yüklenememesi
gerekmez miydi??