[Pardus-kullanicilari] ilsis

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Ağu 2007 Sal 20:06:57 EEST

Sayın Eyüp Bey
Ben uzunca bir zaman alacağı kanısında değilim. Bir bankanın yüzlerce şubesi
binlerce ATM si yüzbinlerce mudisi vadeli,vadesiz,döviz tevdiat hesapları
yanısıra çeşitli kredi hesapları ile Kambiyo teminat mektupları gibi saymaya
kalktığımızda yüzlerce değişik uygulamayı içeren Web sitesinin web sitesinin
uluslararası standarda getirilmesi 2-3 günlerini almıştı ki bu bile çok
yavaş kalır.Web hizmetlerinde çalışan Ortadoğu mezunu oğlumun arkadaşı web
düzenlemesinin bir günde ikmal edilerek diğer kanallarada ulaşması mümkün
demektedir.İyi günler.

21.08.2007 tarihinde Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: