[Pardus-kullanicilari] service.py icinde kullanilabilecek tum fonksiyonlarin dokumentasyonu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Ağu 2007 Pzt 19:07:14 EEST

Selam Alper Hocam, oncelikle yanitin icin tesekkurler, ancak oranin hali
hazirda altini ustune getirdim zaten :)

Dokumentasyon yok, neyi nerede kullanacagimi kestiremiyorum tam olarak,
pidfile ornegin opsiyon olarak veriliyor startService'e, ama bazi
servislerde makepid=true gibi bir direktif varken bazilarinda yok. vs. vs.

dokuman lazim, okumak lazim ogrenmek lazim :)

Emre