[Pardus-kullanicilari] pardus vmware ve debşan

Remzi Düzağaç remzi.d at gmail.com
20 Ağu 2007 Pzt 04:50:19 EEST

Merhaba
pardusu kurduktan hemen sonra vmware-server ı kurdum
vmmon modülünü bulamaması sebebiyle başlatamam dışında kurulum düzgün
gerçekleşti
yeni bir sanal makina oluşturdum ve debian etch cd sini taktıktan sonra
boot ettim kurulumu expert modda başlattım
dil seç, klavye düzeni seç, cd rom u algıla ve bağla adımlarını tamamladı
ancak
kurulum bileşenlerini cd den yükleyemiyor işlemin henüz başında cd den
okuyamadığını
söylüyor ve devam etmiyor. kurulumu lenny ile de denedim ancak aynı sonuçla
karşılaştım
cd ler bildiğim kadarıyla bozuk değil çünkü bir kaç gün önce ekran kartımın
sorununu çözmek
için uğraşırken her ikisinide bu cd lerden kurmuştum
acaba sorun vmmon u başlatamamasıyla mı ilgi yada başka bir sebebi varmı?
vmware-server ı kuran varsa yardımcı olabilirmi?

iyi çalışmalar
Remzi