[Pardus-kullanicilari] Pardus hakkında Acil bir kaç soru!

Can Kırca kircacan at gmail.com
19 Ağu 2007 Paz 03:44:39 EEST

arkadaşlar merhabalar,
ben ileri düzeyli bir bilgisayar kullanıcısıyım
  pardus denemek istiyorum fakat bir kaç sorum olacak.
  1. görme engelli olduğum için pardusta windows gibi ekran okuucu var mı?
  yada sevgili pardus geliştiricilerimiz bu konuya bi el atabilir mi?
  ben gerekirse windowsta çalışan  ekran okuyucuları upload ederim.
  2. pardus'u web server olarak kullanabilir miyiz?
  içerisinde böyle bir program mevsuc mu? hangileri yüklenebilir?
  saygılarımla.